niedziela, 7 marca 2010

Agata Bogacka: Znaleziono suczkę!

Moi drodzy, znalazłam ostatnio na ulicy suczkę, którą wzięłam do domu (oczywiście).
Rozsyłam wszędzie i rozklejam ogłoszenia, ale właścicieli ani śladu. Wygląda na to, że ta suczka nie jest z Saskiej Kępy. Chciałam Was bardzo prosić, że gdybyście gdzieś przypadkiem natknęli się na ogłoszenie, że ktoś takiej mniej więcej szuka w waszej (lub innej) okolicy, dajcie mi koniecznie znać.
Wysyłam dwa zdjęcia w załączniku i opis tu niżej. Pozdrawiam Was bardzo! i dziękuję!
Agata
ZNALEZIONO SUCZKĘ 23-go lutego 2010 na Saskiej Kępie w Warszawie. Jest to prawdopodobnie mieszaniec, mix wilczarza. Suczka duża, dorosła, sierść kosmata ciemna, na łapach jasna, na pysku mieszana, uszy klapnięte. Miała obrożę.
Prosimy o kontakt pod adresem galerii: raster.gallery@gmail.com