niedziela, 22 lutego 2009

Wernisaż Michała Budnego







Komentarz Agaty Bogackiej z wernisażu:
"Wystawa Michała bardzo mi się podoba i miałam z niej jakąś ogromną przyjemność. Tak spontanicznie oceniając powiedziałabym że to najlepsza wystawa ze wszystkich jakie były w Rastrze.

Ale to tak na szybko, bo przecież "Krzywe koło" też mi się b. podobało, itd., itd.
Z takiego czysto technicznego punktu widzenia miałam poczucie wytchnienia i uspokojenia, dlatego, że bardzo mi takich prac brakuje. Takich to znaczy "niesprzedawalnych". I nie chodzi mi o to, że nikt tego nie kupi, bo przecież możliwe że tak, ale o to, że w te prace tego nie zakładają. I bardzo mnie cieszy, że w tym potwornym wyścigu artystów na ilość i jakość (wykonania) (zawsze z podtekstem komercyjnym, nie ma co ukrywać), można jeszcze zobaczyć coś co nie jest zawerniksowane, oprawione, z certyfikatem stuletniej gwarancji.
Poza tym te prace są po prostu piękne. Trochę się boje że mam spaczony gust w stronę konceptualno-abstrakcyjną i nie chciałabym w tym całkiem utknąć, ale może na razie wystarczy się tym cieszyć;)
Jedynym minusem był dla mnie ten sztuczny raster w video, jak rozumiem to był wybór Michała, zupełnie niepotrzebnie. No i tyle:)
Aaa ale publiczność fatalna! Ignorancja i demolka!"

Więcej zdjęć:
http://picasaweb.google.pl/raster.gallery/MICHABUDNYWERNISAZ#